Fatma7666 Merve055 Benim de son adet tarihine göre 17+2 ultrasyonda 16+6 cinsiyetimiz kız 🥰tahmini doğum tarihi 13 Eylül inşallah 🥰🤲
defnosunannesi_ Merve055 16+3 bugün öğrendim kız olucakmış göbeğim bariz belli oluyor artik ama iki kilo verdim nasıl oluyor anlayamıyorum gören kilo almışsın diyor ama aslında zayıfladım hiç kilo almadım daha
Serpil-3 Minnosunannesiii yok artık yaa nerede saklıyorsunuz bu bebişleri 🤷♀️Benimki maşallah üç aylıkken çıktı şimdi zor nefes alıyorum daha iki buçuk ay var@
Minnosunannesiii Serpil-3 maşaallah ne güzel bizde hep göbeğimi bian önce çıksın istiyorduk ama ne yazık ki son haftaları buldu bak böyle oldık🤣
Didem11- Merve055 Merhaba 3 ki taramayı doktor mu istiyor. Bana doktorum hiç bahsetmedi. İki tarama yapılmıştı 11. Haftada sadece şimdi 17. Haftadayim ama.3 ki tarama yapılması zorunlu mu?
Seda29 Merve055 Bizde 16+4 bugün gittim doktora bir iki hafta daha sabret dedi bence tahmini vardı söylemedi ya
Hilalbyz 16+6 benimde , cinsiyetini haftaya ogreneceğim, erkek hissediyorum ama 👶🏻☺️ göbegimde çoktan çikti
Hilalbyz Merve055 evet bencede ,birde ben çin takvimine baktım ordada erkek yaziyor ne kadar doğru bilemem 🌞
Merve055 Didem11- zorunlu değil cnm istersen yaptırıyorsun ben doktoruma sordum gereklimi diye oda yapılsin dediği için yaptırdım ikili testten biraz daha detayli bakiliyomus
Selviinurr Hilalbyz benim de hissim hep erkekten yanaydı cin takviminde de erkek çıktı. Eski usul bıçak makas testi yaptılar onda da erkek çıktı. İnşallah doğunca da erkek olur hazırlıklariimiz elimizde patlamasa bari😂
Hilalbyz Selviinurr Biz daha bir şey almadik ilk çocuğumuz olacak nerden başlayacagimizi bilmiyoruz karar vermekte çok zormuş valla 😬