Aycanmbenim aslında bunun övgü almakla alakalı bişey olduğunu düşünmedim ki çevrem hep söyler iyiyi de kötüyü de amma velakin Burda okuduğum şeyler beni tedirgin etti 4.katta oturuyorum her gün inip çıkıyorum evin bütün işini ben yapıyorum yardımcı olarak annemi dahi kabul etmiyorum bu aya kadar market pazar alışverişini de ben yapardım. Tezcanlıyım hemen olsun istiyorum hayatımın hiç bi döneminde birilerini bekleyemedim maalesef 😅 O nedenle attığım adımı yazdım çünkü erken doğum düşük vs olur diye çok yazılmış korktum 🙏🏻