Glsmyldz09 Fatma7666 yani ben kendimi bildim bileli toplu taşıma ve araba sevemedim yürüyebildiğim her yere yürüdüm o yüzden şimdi de yürüyorum 😅
Fatma7666 Glsmyldz09 Beni de araba tutuyor diye arabayı hiç sevmiyorum 🤦♀️🥺yürümek çok güzel sağlık açısından da önemli ama dikkat etmek lazım abartmadan hamilesiniz çünkü 🥰
Glsmyldz09 Aycanmbenim aslında bunun övgü almakla alakalı bişey olduğunu düşünmedim ki çevrem hep söyler iyiyi de kötüyü de amma velakin Burda okuduğum şeyler beni tedirgin etti 4.katta oturuyorum her gün inip çıkıyorum evin bütün işini ben yapıyorum yardımcı olarak annemi dahi kabul etmiyorum bu aya kadar market pazar alışverişini de ben yapardım. Tezcanlıyım hemen olsun istiyorum hayatımın hiç bi döneminde birilerini bekleyemedim maalesef 😅 O nedenle attığım adımı yazdım çünkü erken doğum düşük vs olur diye çok yazılmış korktum 🙏🏻
Ozlem23 Glsmyldz09 bana bir saat yürü demisti doktorum her gittiğim doktor sanki daha fazla yurursem kizacakkis havasıyla bakiyofu yuruyomusun diyolar evet diyorum bı kızacak gibi bakiyolar sonra ama 1 saat diyorum tamam diyolar 😁
Bahar_01 Kızlar ben 16,haftalık,gebeyim yürüyemiyorum nefesim daralıyor nefes nefese kalıyorum normal mi
Bsr159 Glsmyldz09 bende 40 dakika öyle yürürüm evin içinde hiç durmam en üst kata oturuyoruz hergun 10 defa inip çikiyorım maksat spor bende doğumdan korktuğum için bol bol hareket ediyorum rahat doğurayım die yoksa kalp krızı geçiririm 😁ama yinede doktorunuza sorun