minisinannesiiii 37+1 de gitmiştim 3176 gram çıktı kilosuna göre haftası da 37+5 yazıyor bir hafta ilerilik bile yok nasıl iri bebek oluyor acaba bazı doktorlar çok abartıyor 2-3 hafta ileri geri olması bile normal karşılanırken.Hiç canını sıkma belki bu kilodan daha az doğacak kesin değil ki.Genelde ultrason ölçümlerinden daha az oluyorlar burda okuduğum kadarıyla.