idilsmomi Nisanurunannesi3850 öyle mi ben kasılmayı ağrı ya da sancı saplanır gibi bir şey bekliyordum bunlar ön hazırlıklar sanırım:)
Nisanurunannesi3850 idilsmomi aynen dogum baslangici oldgnu gosteriyormus artı aynı gündeyiz sizinle bizde 38+3🤗🌸
yasemin333 minisinannesiiii 37+1 de gitmiştim 3176 gram çıktı kilosuna göre haftası da 37+5 yazıyor bir hafta ilerilik bile yok nasıl iri bebek oluyor acaba bazı doktorlar çok abartıyor 2-3 hafta ileri geri olması bile normal karşılanırken.Hiç canını sıkma belki bu kilodan daha az doğacak kesin değil ki.Genelde ultrason ölçümlerinden daha az oluyorlar burda okuduğum kadarıyla.
minisinannesiiii yasemin333 doktorum çok abartiyo hamilelik boyunca 6 kilo almak lazimmis filan kilo takıntısı var
yasemin333 minisinannesiiii kendi hamile kalsın da 6 kilo alsın o zaman tövbe yarabbim😁o doktorla nasıl devam ettin bu zamana kadar
efruzzz minisinannesiiii oyle de surekli daha dogurmadin mi baskisi basladi annem yanima geldi o bile her ufak agrimda sanki doguma gitcem gibi gozumun icine bakiyor🥺
minisinannesiiii efruzzz ay benim annemde öyle telefonu arasın açmazsam doğuma gittim diye herkesi ayağa kaldırıyo telefonsuz lavaboya gidemez oldum 😀
Sfy-8013 minisinannesiiii Doğumdan sonra daha çok şişiyor yaklaşık 15 gün ondan sonra normalleşiyor yani iki sezeryan oldum ikisinde de aynı şeyi yaşadım 😌
GokceDurna26 yasemin333 hayır alakası yok canım haftanız geriden geliyo benim adet tarihim 10temmuz sizin ki ne tarih
yasemin333 GokceDurna26 haftam geriden falan gelmiyor son adetim 19 temmuz .15 nisan perşembe günü 38+4 te sezaryen olacağım.
Morcivert07 yasemin333 olmazmı hiç 🤣 ben ilk doğumda seseryandan sonra şişmiştim hep ama çok şükür 1 ay içinde. Ödem falan kalmıyor bol bol su iç yeter 🤣
yasemin333 GokceDurna26 niye atar yapayım ki haftan geriden geliyor ne alaka yani onu anlamadım sizin 16 nisan normal doğum beklenen tarihtir,benim normal doğum olsa tarihim 25 nisan görünüyor sezaryene 38 den itibaren gün veriyorlar o yüzden erken.
Sfy-8013 yasemin333 Geçiyor geçiyor tabı herkesin bünyesi de farklıdır hayırlı doğumlar sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲