38+3 hamileyim ilk oğlum sezaryen oldu ikinciyi normal istedim inşallah nasip olursa doktor haftaya kadar geldi geldi gelmedi oturun konuşun doğumu başlatalım mı diye dedi bende başlatalım diyorum 39 olacağım haftaya yurtdışındayım burda önce çatı muayenesi gibi elle yumuşatarak deniyorlar eğer o işe yaramazsa balon yerleştiriyorlar yada suni veriyorlar bakalım haftaya kadar gelmezse neler olacak korkuyorum da heyecanlıyım da ortaya karışığım şu an