Melis54 kesinlikle çoğu devlet hastanesinde ilgi sıfır tabiki kimisine çok iyi doktorlar denk gelebiliyor ama genel olarak bakıldığında sürekli kontrolünü yapan doktor girmiyor doğumuna o an şansına kim varsa orda ona denk geliyorsun Güler yüz göstermiyorlar kesinlikle