Oğlumu geçen sene Ankara şehir hastanesinde doğurdum şuan 17 haftalık hamileyim duyduğum an özelde dogurcam bunu dedim ama Şehir hastanesini bırakıp özele gidemiyorum. Ilk dogumum sıkıntılı oldu bundada tansiyonum yüksek herhangi bir şeyde devlette daha iyi müdahale edileceğini düşünüyorum