Ben devlete gidiyorum maddi durumum da iyi özel hastane de evimin dibinde ama benim tercihim devlet oldu. Sizin oralarda nasıl bilmiyorum ama buradaki özel alacak oldugu paraya bakıyor ve çalışanlar çok acemi tecribesiz. Devlet daha tecrübeli ve güvenli geliyor bana. Bilgileri ve yaklaşımları çok doğru geliyor.
sezeryan olacaksanız zaten her iki hastanede de dr unuz girer doğuma. Normal doğum yapacaksanız da zaten doğum işi bebekte ve sizde. Başkasına gerek yok. Sorumluluğu başkasına değil kendime ve bebeğime yüklemek istiyorum böylelikle kendime güvenim artıyor. Ki zaten ebeler bu işin piri. Onlar olsun yanımda yeter.
benim fikrim bu şekilde arkadaşlar