12 haftalıkken hissetmek neredeyse imkansız bağırsak hareketleri bazen bebek hareketi gibi algılanıyor doktorlar bile net olarak 18 haftalarda seğirme şeklinde hissetmeye Başlarsınız diyor ben 20 haftalığım zayıf bir insanım (zayıflar erken hisseder diyorlar ) ben bile arada sırada bazen içerde balık geçer gibi oluyor o kadar sürekli hissetmiyorum yani o yüzden takmayın kafanıza boşuna korkutmayın kendinizi