tatlissannee [silindi] neee ben şokkk 😂 kız o kadarı nasıl hissettin pesss mucize gibi bir şey buuu😜😜
Sinem12345 @badecanisik# 14303128 @[silindi] cok bilgiliyseniz kendinize saklayın bu kadar bilgiyi her bilginizi yazmak zorunda değilsiniz zorlayan da yok . Dalganızı başka yerde yapın . Sizi kaale almak istemedim istemiyorum da .
Pelin__1 Sinem12345 hissedememen normal o seyirme de zaten senin karnından geçen arter damarından gelen nabız sesi korkma yani zaten çok erken bebeği hissetmen için
Mom726272 Sinem12345 endişe etmeyin gerçekten bebeğiniz tekme attığında daha farklı olduğunu anlayacaksınız şurda en fazla 1 ay sonra hissetmeye başlarsınız
satigul Sinem12345 12 çok erken. Ben 17.haftamdayım günde 1 kere zar zor hissediyorum ki emin bile olamıyorum
Sinem12345 Teşekkür ederim kızlar ilk hamileliğim yeni yeni öğreniyorum bazı şeyleri dediğim gibi o seğirme bile sanki bebeğimmis gibi olunca ister istemez mutlu oluyorum bilgilendirdiğiniz için sağolun 🙏🏻😌
NAZ2333 Sinem12345 kuzucum sakinn cok normall benim 2.gebelik net tam anlamiyla tekme vs. 22.haftamda hissettim seyirmeler de bi olur bi olmaz 1 gun olur 4gun olmaz daha minikk
Busrasener43 Sinem12345 canım 20+3 olduk hala hissetmiyorum heleki o haftalarda imkansız yani endişelenme
Duygu8989 Sinem12345 Sinem12345 daha çok erken mümkün değil hissetmen yumurtalıklarda zaman zaman hareketlenme oluyor onunla karıstıyor olabılırsın benc😊