Sinem12345 Kızlar biz 12+2 olduk ama genelde seyirme oluyordu bugün yok hiç sabahtan beri korkuyorum.Kan falan da gelmedi arada batar oluyor karnıma hafif şekilde . Bulantım devam ediyor . Sadece hissetmiyorum bisey
Hilal97_ Sinem12345 cok erken canim 15 oldum halde ara ara nadir hissediyorum haftada bir de doktora gidiyorum bir sıkıntı olmuyor
bus91 Sinem12345 hissettiğin bebek hareketi değildir canım senın gaz sancındır cok zor o haftada hissetmezsın
Mom726272 Sinem12345 yanlış anlama canım benim 2. Hamileliğim ilkimde 17+5 te hissetmiştim ilk pıt pıtları 😊 ve 13+3 haftalık hamileyim daha erken benim içinde sanmıyorum bebek değildir senin hissettiğin ilk 3 aylık dönemde gaz çok oluyo yanılmış olablirsin
Sinem12345 Lulemom hayır evveli gün falan baya günde 4 kere falan pıt pıt atıyor gibi oluyordu hissediyordum yattığımda ama hiç olmadı bugün
Lulemom Sinem12345 neden erken biliyor musunuz. Bebeğin daha kasları oluşmuyo o haftalarda. Hareketleri bile sıçrama şeklinde oluyo. Ultrasonda bakarken bile öyle. Tekme falan atamaz. Hadi attı diyelim sizin hissedeceğiniz kadar güçlü olamaz. Bağırsak hareketidir sizinki
Sinem12345 bus91 evveli güne kadar hissediyordum gazım olduğunda anlıyorum ama bugün hissetmedim hiç ☹️
Sinem12345 Mom726272 hissettiğim neydi huzur veriyor hissettiğimde . Ne zaman yatsam segiriyor . Ama bugün yok . Bugün baya hırpalandım yoruldum ondan hissedemiyorum bisey korku bastı
milena11 Sinem12345 üzücü bir gerçek paylaşim mağlesef bebek değil o canım. Karın duvarın inceldiğü için ordan geçen ana damarın atımını hissediyorsun. Pıt pıt bebek gibi ama kendi nabzın aslında üzgünüm.
Mom726272 Sinem12345 endişe etmeyin gerçekten bebeğiniz tekme attığında daha farklı olduğunu anlayacaksınız şurda en fazla 1 ay sonra hissetmeye başlarsınız
Minikpandam1 Ben 14 haftalığım ve hiç hissetmedim ne göbeğim çıkmış ne hissetme sadece bulantılarım devam ediyor 12′de mümkün değil hissetmek bence
eebru- Sinem12345 40 kiloyla hamile kaldim ben de 12de hissettim sanmisim ama doktor cok zayif olmana ragmen 16 17den önce bekleme dedi gercekten 17den beri hissettigim hareketlerin 12deki pıt pıt ile alakasi yokmuş o pıt pıtlar buyuk ihtimal karın kaslarının genislemesiyle hissettigimiz atar damar hareketleri
Sinem12345 karnımı bi yere çarptım çünkü o yüzden aklım hep orda Allah korusun birsey olsa karnındayken ne belirtileri yaşarız gulin-35 milena11 [silindi] gulin-35 Mmhtpmhmt04 eebru-
[silindi] Sinem12345 17 haftalığım ve 2. gebeliğim bende henüz hissetmedim. Daha çok erken bu kadar düşünmeyin, hissettikleriniz bağırsak hareketide olabilir.
Mmhtpmhmt04 Sinem12345 çok erken bu haftada hissetmeniz mümkün degil gibu birşey 28. Haftaya kadar düzensiz olur hareket takibi 28. Haftadam sonra başlar. Ben 24 te ilk hissetmiştim
milena11 Mmhtpmhmt04 biie soracağım ben şuanda 21.haftadayım arada bir hissediyorum belli belirsiz ama bi gün 3 kere bi gün 1 kere ne zamandan sonra düzene girdi sizin net anladınız
Azranefes Sinem12345 evet hissediliyor gerçekten ben de hissetmiştim doktora söyledim erken değilmi daha demiştim erken ama Nadire’n de olsa bazı kadınlar seğirme şeklinde hissedebiliyor iç karınla alakalı demişti şu an 31+2yiz maşallahı var kızımın 😍
[silindi] Sinem12345 hemen doktora gidin lütfen ben rahme düştüğünü bile hissettim hissetmessem korkuyorum
Beriliko17 [silindi] neyi hissettin 😂😂 rahme düştüğünü mü 😂😂bazı insanların doğa üstü güçleri var sanırım😂😂
tatlissannee [silindi] neee ben şokkk 😂 kız o kadarı nasıl hissettin pesss mucize gibi bir şey buuu😜😜