Daha dün doktora gittim arada bi karnımın bi tarafında toplandığını söyledim ultrasonda bir şey görse söylerdi heralde bıçak saplanır gibi bir ağrı saplanırsa sancı olduğunu söyledi bu toplanmaların normal olduğunu söyledi ki bence de normal kaldı ki benim bebek hareketleri adam akıllı hissetmeye başladığım haftadan beridir toplanıyor ara ara karnın bir bölgesinde sonra geçiyor hemen