iey Mhr13 yok sancı değil o merak etmeyin. Bebiş aşağıya inmiştir artık baskı hissediyorsunuzdur. Benim de o haftalarda öyle olmuştu. Doğuma kadar bu şekilde devam edecek
Nare1996 [silindi] Cok tesekkür ederım ınsALLAH dedıgınız gıbı olur tabı hayırlısı olsunda dedıklerınızı yapmaya calısacagım☺️
A-bc-de-gikn Nare1996 banada aynısını dedi doktorum daha erken akciğer dolaşımı için ıyi değil dedi dün
Nare1996 A-bc-de-gikn Artık hayırlısı olsun saglıcakla dogsun ıcımızı ferah tutmaktan ve dua etmekten baska care yok canım
Vardarnur IlkMucizem_61 benim 35 haftalığı geçti doğuma az kaldı dedi yürümede yatarken sağ sola dönerken zorlanıyormuydunuz
IlkMucizem_61 Vardarnur bu haftalarda evet zorlanmaya başladım hiç birşey yapamıyorum yatarken bile belim ağrıyor karnıma ağrı vuruyor
zippirana Nare1996 32 hafta evet erken bir hafta ama cok büyük sikinti olmadığı surece kisa surede atlatabilecegi de bir hafta kilo kuveze girmesinde bir etken ama diger fonksiyonlari iyiyse yoksa 34de 2 kilo üstü dogup kuvezde olan bir cok bebek var. Benim ilk bebegim 32 haftada 1600gr doğdu 1 ay kaldı kuvezde ciktiginda 2kiloya gelmemişti bile. Çok şükür simdi 3yasinda sakin kalinki yavrunuzda cabuk toparlasin. Saglikla vakti zamaninda kucaginiza alin inşallah
Vardarnur Rabbim evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ilk gebelik heyecan çok😄el kadar elbiseler çok tatlı ya
Goncala @10#14301162 benim de nst de sancım çıktı, açılmam var , bebeklerimin suyu azalmaya başlamış inşallah 35. Haftayı görürüm ben de