32.haftada iki tane 40larda sancım cikti doktor erken dogabilir ama gelısımı ıkı hafta ılerıde ve 2300kilosu korkma küveze girmez dedi gönderdi.
dün sancılarım arttı33+3 günlük oldum bu arada baska bir doktora gittim nst istedi 4 tane sancim cikti ikisi 40 diger ikisi 60larda cikti.Serum, ciger gelistirici ve progestan tedavisi uyguladı.Magnezyum yazdi tekrar nstye aldi sancim 1 tane 20lerde cikti.Rahim agzi yumusama varmis acikligin yok dedi ayrica benim zaten iki tane düşüğüm var oksapar 4000lik iğne vuruluyorum her gün benım gıbı basından boyle bısey gecıren varsa bılgı verebılır mı kacıncı haftada dogurdunuz küveze gırdı mı?