3441K valla canım bende bugün gittim doktora baktı işte herşeyi güzel dedi nst istedi kasılmalarım çıktı ikinciye tekrar nst istedi oda normal dedi ağrın varmı dedi bende sabahtan beri kasik ve bel ağrısı var dedim çatı muayenesi yaptı açıklık yok biraz zorlicam canin yancak biraz dedi acilma olsun doğumu tetiklesin diye dedi salı günü gel dedi 39 bugün salı günü 39+4 olcam bakalım Nisan su gelirse gel dedi