Bende bugün gittim kontrole 1 cm açılma war dedi çarsamba yine gidicem 40 haftada bu hafta sancı bekleyelim dedi gelmezse suni sancı ile normal deneriz dedi yine açılma olmazsa mecburi sezeryan çok bekleyemeyiz dedi bakalım hepimize hayırlısı olsun hakkımızda 🤲🏻Sağlıkla alalım evlatlarımızı