Kızlar genelde postta hep hurma yazılmış. Ne gibi bir faydası var merak ettim açıkçası. Ben de 33 haftalık hamileyim bu ara tatlı isteğim çok fazla, iki haftada 1.5 kilo almışım o yüzden tatlı ve çikolata isteğini kessin diye hurma yiyorum 3 gündür ama doğuma mı faydası var anlayamadım