Nurcihn 3441K hayırlı haberler canim benim oglus nstye girince uyuyo ya doktor hep ikinciye isticek diye gına geliyor 😄
Simge16 3441K yarın büyük ihtimal suni sancıyla doğum başlatılacak haber vereyim dedim biraz heyecan biraz endişe ve korku var bakalım nolucak🤷🏻♀️
3441K Nurcihn benimkide ikinci nst de uyudu asistan kız karnimi flan salladı çikolata yemistim ve toktum tekrar ye dedi biraz uzun sürmüştü en sonkinde de iyiydi hafif sancılar çıkmıştı 55flan olmustu karnıma ağrı girmişti ay çok korkmuştum doktorda normal artık bu sancılar dedi 🙈😀
gzdgzd Damlahtp ya benimde geçen hafta kontrolüm vardı 37. haftaydı o zaman 3600gr çıkmıştı ,bende tedirgin oldum çok fazla kilolu diye o yüzden sordum size, şuan bugün tam 38+0 olduk,yarın kontrol var bakalım kaç kilo oldu 🤔
Kbra42 gzdgzd Bende 38+1 im.bugun kontrolüm vardı bebeğim iri doğuma kadar 4150-4200 olur diyor Dr o yüzden bir an önce gelsin diye dua ediyoruz 😁 pazartesi 39 olacağız o zamana kadar kendisi gelmezse Dr mudahele edecek fitil suni sancı falan deneyecegiz inşallah kendisi gelir de gerek kalmaz
Damlahtp gzdgzd yani bana artı eksi oynar diyince bide gelde hep ultrasondan düşün doğuyılar diye çok oaniğe kapılmadım sizde ferah tutun içinizi inş sağ salim alalım kucağımıza
Kubra-01 3441K korkma zaten çok zor olmuyor sadece kasık ağrılarım artıyor yaparken geçiyor ama sancı falan yapmadı bende
3441K Kubra-01 10 dakika da baya yapılır ya iyiymiş bana da bi cesaret gelmesi lazım sanki yapsam hemen doguma gtcekmis gibi hissediyorum😂😂
Kubra-01 3441K benimkinde tık yok canım vız geliyor tırıs gidiyor 😂 Benim kızın hiç çıkası yok içimde fink atıyor
3441K Kubra-01 sancı gelir de acilma da gelse hemen keşke😂😂 şuan da alt tarafimda baskı var uzanıyorum🙈