Nurcihn canım naptın? Ben nst ye girdim ağrı çıktı ama fazla değil o kadar sonra muayene oldum bebiş başı kanaldaymis yani gecen haftakinden biraz daha aşağı inmiş. Haftaya sabahtan gel acilman olursa dogumu baslatiriz dediiii🙈😂 pilatese devam et dedi yuruyus yap en az yarım saat dedi bu şekilde 😊