asyahumam Ben 3 defa alisveris yaptim ordan bana da kuzenim soylemisti onun bebisi dogdu yikadi kiyafetlerini olumsuz birsey soylemedi bazi urunlerinin kaliplari biraz kuçuk gibi geldi bana sadece ama yumusacik ve cok guzeller ve ilgililerde cicekli bi pijama almistim ciceklerinin arasinda cok ufak bi leke vardi dikkatle bakmasam farkedilmezdi direkt geri donus yaptilar iade edebilecegimi soylediler ben alisverislerimde su ana kadar bi sıkıntı yaşamadim ve alacaklarımı hep ordan bakiyorum başka hicbir siteden alisveris yapmadim