Havva- Aynen biz de öyle eşimle memuruz ama borçlar var ve kolay kazanılmıyor para hiç de gerek yok 🤗 ucuz kötü de almam asla tabi ama üç dört bine bir arabaya vermem ya da gidip her şeyi bebeğin h&m polo alamam zaten iki üç kere giyiyor kalıyor Ebebek LC Waikiki minicity cıvıl falan bakcam genelde 😊