Ssema1 Canım hiç tecrübemiz yoktu ama ben eşimi istedim.Ustelik sezaryen oldum ben eşim sağolsun banada bebegimede yestisti.Sutum gelmemişti besledi bile biraz korktu ama. Tuvalete falan gittim hep eşimin yardımi ile anneler evet canımız ama eşlere büyük görev düşer zaten annen sana ertesi gün bakacak eşin belki çalışmaya gidecek.İlk gece anne baba kokusu olmalı diye düşünüyorum kesinlikle 😊