Ssema1 Kızlar doğumda yanımda kim kalmalı sizce? ANNEMMİ kalsa daha iyi olur. Eşim mi? Bilemiyorum Annemi istiyorum aslında o dahaiyi bakar ikimize.. Ama eşim ben kalıyim diyor. Bilemedim ki😔
Mumyy Ssema1 eşinizin de evladı olarak onu görmeye hakkı var hem de bir ihtiyaç olunca eşler hemen koşup hallediyor 2 kişi kalamiyor mu
Bubuseli Ssema1 Annen kalmalı o daha tecrübeli ve yardımı sana daha faydası olur bende annemi yanımda isticem eşim daha yenidoğan bebeği kucaklamayi bilmiyor 🙄😌
mucizemm_3 Ssema1 anne daha iyi bakar ama benim üçüncü çocuğum artık biraz daha tecrübe edindik ve eşimin kalmasını istiyorum. Bakalım bu konuda aileleri nasıl ikna edeceğiz bilmiyorum
Ssema1 Bubuseli benim eşim çok becerikli elinden her iş gelir yapar. Ama ben kendimi annemde güvenli hissediyorum. Eşim kirilcak bunu söylersem kırmadan nasıl ikna ederim bilmiyorm
zeynepylmz Ssema1 ben annemi pandemi dolayısıyla riske atmıcam üstelik eşim daha pozitif annem ağlar falan 😂
tugcemre Ssema1 dogum yapinca butun dusuncen degisiyr cnm bendd annem derken dogum yaptim.esim kalsin yanimda dedim.berkez varken vallaha onunda o minisi gormeye hakki var
Sevde0281 Ssema1 hastaneden ricada bulunursan alırlar. Ben refakatçi olarak annem gelicek ama baba olarak eşimde bulunmak istiyor dedim kabul ettiler
Minikarpuz Ssema1 bence eşiniz kalmalı. Tamam annelerimiz çok daha iyi bakar belki ama baba olarak göreve hemmmeeenn başlamalı 🤭🤗
Busbus58 Ssema1 tatlım ilk günler bebeğin Zaten uyuyor sürekli emzir yatır uyusun. Eşinle halledin her şeyini daha güzel oluyor🥰
Bengisu61 Ssema1 ben bir ay önce doğum yaptım benim de yanımda eşim baktıHatta iyi ki de o kalmış çok soğukkanlı ve çok yardımcı oldu annem de vardı ama ben eşimi istedim siz o an yeni doğum yaptığınızdan bir şaşkın oluyorsunuz en azından ben öyle oldum 😊anlamıyorsunuz bazı şeyleri ama eşler daha pratik oluyor
Aysem3338 Ssema1 annen kalmalı benimde annem gelcek kalcak daha tecrübeli bilgili eşin ne bilcek anne en iyisi
Aysem3338 Ssema1 kırılacak birşey yokki cnm biz bile tecrubesiziz anne gibi olurmu güzel bir dille söylersen kırılmaz bence
Gizemshn Ssema1 bende ikisi arasında gittim geldim ama eşime karar verdim çünkü hastane eve uzak herhangi birsey de bir ihtiyacda esim çabucak halledebilir herseyi ama annemi dışarıya yollayamam sonuçta. Ve su an herseyi ebeler hemşireler hallediyor zaten yardımcı oluyorlar yani benim hastanem oyle o yüzden eşimi istiyorum ben.
EceveDenizinAnnesi Ssema1 Ben eşim kalsın istiyorum. 2. Bebeğim. Eşle paylaşılmalı bence bu özel anlar. Babayı da dahil edip sorumluluk vermeli.
Mom040 Benim de annem daha iyi bakar ama bir yandan da eşimin kalmasını istiyorum, babalığa 40 hafta sonra başlıyorlar zaten süre daha da uzamasın düşüncesindeyim.
ikiponcik_annesi Ssema1 bende eşim kalsın istiyodum annemede söyledim oda bebeği giydirme işini falan nasıl yappacak olmaz öyle şey beceremez korkar dedi eşimde zaten korkak öyle şeyleri benmi yapacaktm ben korkarım kucağıma bile alamam tamam annen kalsına döndü bari ikinci gün sen kal diyorum ama ona bile yanaşmıyo 😒
Funda- Ssema1 Tabi karar senin ama Allah nasip ederse eğer bende Annemin kalmasından yanayım kesinlikle .. Eşim de çok beceriklidir ama ikimizde bebek konusunda şuan tecrübesiziz Annem elim kolum olucak 😊 zaten fazla kalınmıyor hastanede eşimde evde sever bakar o kadar ay durmuş bir iki gün daha dursun
perilice123 Funda- biz de esimle boyle dusunduk. Ilk bebegimiz esim direkt annemin benimle kalmasinin daha dogru oldugunu soyledi. Sonucta annem daha tecrubeli bizlerden ayrica saglikci. Tabii daha cok var doguma o gune kadar fikir degistirir mi bilmiyorum ama o ben gunduzleri gelirim gece annen kalir diyor.
Mucize_anne32 Bende eşimi istiyorum nasipse onun destegi bambaşka oluyor anneme kizimla oğlumu birakirim zaten
[silindi] Ssema1 benm ilk dogumumda esim kaldi ısrarla annemi eve gönderdi ve ben bin pisman oldum sonra😅 uykusu ağır biri yatti ve uyanamadi tekmisim gbi oldu cok kötüydü bi daha da kalamaz yanimda😅