Ssema1 imkan varsa ikisi kalabilir. Ama bu durum kişiye göre değişir. Şöylr olmalı etmeli kişisel bir bakıştır. Ben eşimin kalmasından yanayım. İlk gebeliği olan bizler de daha hiçbir bilgiye sahip değiliz. Ebeveynliği hep beraber öğrenicez. Çocuk bizi öğrenecek biz onu öğreneceğiz. Babaya babalığını başından beri vermeyip zorluklarda hemen bir superman şeklinde arkasından kurtarıcı gelmesi sonra babaların çocukların zor anlarından kaçmasına, hep kenarda oturan ebeveyn haline gelmesine sebep oluyor. Anneniz eve gelip yardımcı olucaktır zaten. Oyuzden biraz ben karı kocanın zorlanmasını ve bu zorluğu da beraber yaşaması gerektiğini düşünüyorum. Benim düşünce tarzık bu tabi ki. Söylüyorum böyle şeyler subjektif konulardır kişiden kişiye göre değişir. Oyuzden buna siz karar verebilirsiniz ancak. Yeni bir durumu en güzel öğrenip alışma yolu başa çıkmaya çalışmaktır. Anneler elbet rehbet olucaktır zaten