bir_pasa_annesi ya kilisten gelicem tek korkum uzak olması yetişememe korkusu, ncr ye gidiyodum o daha uzaktı doktor da başka hastaneye geçmiş o daha daha uzak, deva yakın gösteriyo buraya en azından diğerlerine göre. Hastane temiz mi ? Muayene doğum filan ne kadar bilgin var mı güncel halinden ?