zeynepbalci bir_pasa_annesi 1800 normal 2300 sezeryan dedi bana adam, muayene de dediğin gibi 120 tl sigortalıya
Mbetul Funda2735 evet memmunum Antep’te bir arkadaşım onda ssdv yaptı ilgisinden memmun kalınca bize de önermişti çok şükür memnunuz.
Funda2735 Mbetul anladım canım inşallah yavrularımıza sağlıkla kavuşuruz 🙏🏻Biz 11 haftalığız daha sen ?
Mbetul zeynepbalci doktorum aslında ssvd yapıyor ama ben normal doğuma uygun değilim sıkıntılarım var. Doğum ücretini de geçen gittigimizde sormuştum 3600 dediler normal ya da sezeryan ikisi de aynı. Bir sonraki gittiğimizde doktorla görüşeceğiz takipli hastalarına indirim yapiyormus
33333 sibelistannnn cnm.normalde sezeyanda 2500 mus epiduralde 1000 tl. Fark istiyormuş bide 150 tl korona testi icin aliylarmis
Efsane01 Baobap ben görev gereği Van’dayım daha hiç görüşmedik yani sadece telefonda İnstegramdan takip ediyorum çok güzel görünüyor☺️
Mbetul Tugbaomerfaruk Sezen buko sizin kim acaba? Normalde öğretmen indirimi okuyir hastahanede ama sezen hanim da hiçbir indirimden faydalanamiyoruz malesef
Pembedilek30 bir_pasa_annesi onuda duydum arkadasım dogum yapmıstı ama normal dogum oldugundan erkek dr da rahat edemeyeceğimi düşünüyorum…tşk ederm 🥰
Pembedilek30 33333 bnde öle duydum bazıları cok ters oldıgunu söylüyor maalesef…gittiğimde bi muayebe olur ona göre karar veririm artık…antepte maalesef virüs cok oldugundan ulaşım kullanmadan gidebilceğim bi hastane oldugundan orayı istiyorm
Tugbaomerfaruk Mbetul gülhan hanım muayene 15 lira sadece katkı payı alıyorlar doğumda indirimi yok ama 2400 normalde sezeryan da
Tugbaomerfaruk Mbetul sezen hanımın muayene ne kadar bende nizipten gidiyorum egm indiriminden yararlanıyoruz sezen hanımın doğum ne kadar siz kaç haftasınız