33333 merhaba bn hiç gitmedim ama kuzenim orda doğum yapmıstı geçen yıl…bende karatasa yakın bir hastane/dr arayışındayım…şırnakda evimdeyim doğum için memleketime gellcem ama defada manolya hanımı duydum birde akademide aysun hanım…muayene olup karar vericem artık geldiğimde..