Merhaba bende hamileyken tek çatlak oluşmadı ama doğurduğum gibi ödemden bacaklarım çatladı. Büyük oranda kalıyor. Eğer şimdiden bir şeyler kullanırsanız çatlak görünümünü en aza indirebilirsiniz. At kılı fırçası+ bio oil diyorum ben de. Çok etkili. At kılı fırçası herkeste işe yarıyor ama bio oili kendinize göre başka bir şey seçebilirsiniz. Eğer yapmaz da ilerlerse çok pişman olursunuz.