Tugce-123 Feyzak tabi mümkün bende de 😄 zaten anladığım kadarıyla olacaksa her şekilde oluyo 😅 inşallah hepimiz ufak tefek çatlaklarla atlatırız
Masal2020 Eylemymn34 herkeste farklı ama benim çok erken oldu cildim aşırı kuru 3aylıkken kalçamda oldu sonra liearac aldım tabi tüm vucuda dayanırmı 1ay olmadan bitti şimdi kalçamda belirginleşti bademyagı sürmeye başladım ama olcagı varsa oluyor
Feyzak Eylemymn34 ben 34. Haftadan sonra çatladım daha erkende olabiliyor geçte vücut tipinize bağlı belkide hiç çatlamazsınız
Busra1811 Havva- canım ilk gebeliğimde bende badem yağı kullandım keşke kullanmasaydım karnım kıl doldu. Sonra da dökülmüyor o kıllar bilgin olsun
Unique_Ted Feyzak  arkadaslar bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim. Kullanan hamile arkadaslarım dahi çok memnunlar. sipariş için yardımcı olabilir
minikbirkuzu Feyzak bi kac kez badem yağı sürmüştüm. Çok şükür bende olmadı 🙏🏻 doktorlar genetik olduğunu söylüyorlar. Tabiki nemlendirmek onemli. Pahali kremlere gerek yok bence. Badem yağı ve sarı kantaron yağını öneriyorlar.
Husraaaa Valla ben lierac hindistan cevizi yağı özel karışım yağ yaptırdım 34. Haftadan sonra çatladım ne olursa olsun çatlıyorsunuz karnınız cok büyüyor ve geriliyor
Ozlemust Feyzak zeytinyağı ve kantoron yağı sürdüm 25.haftadan başladım. 29da ilk çatlağımı gördün sonrada giderek arttı doğum yaptım çok çirkin gözüküyor şuan napcam bilmiyorum.
Bsra1111111 Doğumdan sonra güzellik merkezine gidip catlaklarimi tedavi ettirmeyi düşünüyorum ben kilo alıp vermektn iç bacaklarım beyaz izlerler kaplı
Ekinci-ada12 Bsra1111111 dogumdan hemen sonra mi yoksa zaman gectiķce de yapilabiliyor mu araştırdın mı hiç
Mbayram Bsra1111111 doğumdan sonra karnın çok kötü oluyor sonra eğer çok çatlak yoksa belirli bi süreden sonra karjın beyaza dönüşünce kalmıyor benim öyle oldu ben zeytinyağı kullandım şimdi hem zeytinyağı hemde prencg diye bi krem kullanıyorum
Nesibe92 Feyzak sebamed çatlak karşıtı krem bana cok iyi geldi 36. Haftadayiz bianda cok kilo almama ragmen catlagim yok şükür