33333 çok eminim çünkü yakın zamanda kız kardeşim orda doğum yaptı herşeyi birebir yanında gördüm asıl özel iyi değil bi kontrol ediyolar fırt hemen sezeryan diyo ne bilim doğum kolaylaştırdığını sanıp makas atıyo özeller para tuzağı benim gözümde gitmedim mi gittim ilk 5 ay özele gittim hepsini denedim gördüm ama Gaziantep Üniversite hastanesine bayıldım yani