Cereninci Bende Sakarya Üni Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde doğum yaptım ikinciye hamileyim Allah’ın izniyle yine öyle olacak özele gidenlere saygım sonsuz tabiki herkesin kendi kişisel tercihi ama doğuma vereceğim o parayla başka bir ihtiyacımı alma taraftarıyım ve devlet Hastanesi’nde daha doğal oldugunu düşünüyorum çıkarsızca yaklaşıyorlar kendi kişisel tercihim ve fikrim