Bizim Ağustos başı temmuz sonu da olabilir dün detayliya girdim kesin kız dediler ben de artık kıyafete başlayacağim bu ay 😍 daha öncesinde de bayağı bir şey aldım aceleciyim biraz şu an bebek arabası puseti, emzik, biberon, reflü yatağı, anne bebek çantası, iç zibinlar beyaz citcitli zibinlar , şoktan küvet takımı ( filesini alamadım daha ), bimden çamaşır sepeti ( geçen gün gelmişti beklediğimden daha kaliteli geldi büyük hem de ) , iki üç parça takım, tırnak makası, burun aspiratöru, muslin örtüleri var fikir olur diye yazayım dedim çoğu eksiği de hepsiburadadan aldım bu arada çok uygun fiyatlar, mutlaka bakın 😊 daha eksik var ama hala besiğe karar vermedim o önemli ve kendime daha bir şey almadım son aylar da kendime alışveriş olur muhtemelen lohusa takımı falan kiloma göre alacağım 🤗