Haticecakirr Burcunuslu_ bizde 15 haftalığız 🌸 henüz cinsiyeti öğrenemedik ondan henüz birşey almaya başlamadık 🤷♀️
Burcunuslu_ Rmys_eyllhfa_ bende daha hiçbişey almadım cinsiyetini göstermiyor çünkü 🤗🤩 erken olabilir ama heves ediyoruz işte 😍🤩 ismi gibi kendide kaderide güzel olsun inşallah 🙏🤩🤩❤️❤️🧿
Rmys_eyllhfa_ Burcunuslu_ cinsiyetini göstermiyorsa kız derler bizim orada 😅 sağlıkla doğsunlar da inşallah ne cinsiyet önemli ne de alınan şeyler 😍teşekkür ederim ❤️
Haticecakirr Burcunuslu_ hoşbulduum 😘🥰 doktorumuz kıza benzetmişti ama almayın pembişleri daha dedi 😂 17 haftalıkken kontrolümüz var bakalım ne diyecek
Bebekbebek1 Bizde 13+3 günlüğüz 😍 tahmini doğum 9 ekim görünüyor. Cinsiyetini öğrenemedik ama dayanamayıp lcw sen 2li zıbın aldım, anısı olsun diye 😍
Burcunuslu_ Bebekbebek1 ne iyi etmişsin 🤩🤩 ebebekte beyaz zıbınlar var onlardanda alabilirsin ah bizimkide bi gösterse cinsiyetini bende başlayacağım almaya 🤗🤗❤️❤️❤️
Burcunuslu_ mummy_mom lohusa takımına şimdi baktım çok güzel elbise sabahlık modelinimi aldınız sizde ? 🤗🤗🤩🤩❤️❤️Hastane çıkışları için instagram sayfalarına bakıyorum bende sizin güvendiğiniz bir sayfa varmı 🤩
mummy_mom Burcunuslu_ evet sabahlikli gecelik modelini aldım ben de.tiril tiril agustos ayinda terletmeyen bir kumasi var.hastane cikisini arastirdim bir tanesine karar verdim ismi netlestirince siparis vericem.instagramdan larrydesign ve lina tasarim arasinda tercih yapicam.larry de şuan 150 tl.lina da 160 tl ye denk geliyo .larrynin kampanyasi bitmeden isme karar verirsem ordan yaptirabilirim.fiyatlari da bana makul geldi acikcasi.
HHA 11 haftada kıza benzetti doktorumuz🤰🏻17. haftada kontrolümde bir oğluşum olacağını öğrendik🤲🏻💙🐣Eylül başı ortası gibi doğum nasipse🤲🏻20.haftada detaylı ultrasona girip hazırlıkları baslıcam nasipse😇🤗💙 sağ salim gelsin tüm minikler🤲🏻
Burcunuslu_ HHA aminnn inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗🤗 bizde 16+4 haftalığız henüz cinsiyetimiz belli değil o yüzden alamıyoruz bişey 🤩🤩🤩🤩
Bebekbebek1 Burcunuslu_ ayın 21′inde randevumuz var bakalım o zamana bizim ki gösterir mi bilmiyorum ama liste yapıp kenara koymak lazım 😍💕
HHA Burcunuslu_ amin insallah canım hepimizinde sağ salim gelsin minikleri🤲🏻🐣 insallah belli olsun baslarsın herseyin yeterki sağlıklı olsunlar🤲🏻🤗💐
HHA Burcunuslu_ amin canım insallah hepimizinde sağ salim belli olsun her özlendiğini alır yaparsın miniğin🤲🏻🐣💐
Mery103 @Burcunuslu_ 16+3 cinsiyetimizi yeni öğrendik henüz bir şey almadık bundan sonra yavaş yavaş başlarız ☺️
Burcunuslu_ Yasemin0728 yatak olarak odamı yaptınız yoksa sadece anne yanı beşik tarzımı 🤗🤗 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kuzum ❤️❤️
Yasemin0728 Burcunuslu_ oda yapıyoruz canım 😊 amin inşallah hepimizinkini Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayi nasip etsin canim😊 benim daha önce iki kere dusugum oldu onlara hiç bişey yapmamıştım ama buna yapmak istedik bakalım Rabbim sağlıcakla kullanmayida nasip eder inşallah
Burcunuslu_ heyecanli1anne aaa öylemi 🙈🙈 bende 16+4 haftalığım bizde göstermedik 🤩 bir arkadaşım vardı oğlu olacağını sekizinci ayında öğrenmişti umarım o zamana kadar bekletmez bizi bebişler 😂😂
heyecanli1anne Burcunuslu_ Hadi ya🤭 O kadar olmaz insallah.. Haftaya detayliya gireceğim nasipse, bakalim bu kez umutluyum😊
Minik_kalplim_ Burcunuslu_ paylaşırım da açıkçası hazır listesi olan benimle paylaşabilir mi fikir olsun 😂