Bende 20. Hafta dayım oğlum olacak detaylı ultrason unuz var 13 ünde de, sağlıklı hayırlı evlat olsun bebişlerimiz 🧿 bende dayanamayıp aldığım şeyler
2 tane 5li takım
1 tulum
2 tane alt üst takım
8 tane çorap
1 tane uzun kollu zıbın
2 tane yenidoğan beyaz zıbın
4 tane 3 ay beyaz zıbın
3 tane patikli alt
2 tane 65*65 Müslin örtü
1 tane yelek
3 tane önlük 1 çift eldiven
6lı ağız bez
2li küçük boy Philips avent biberon
Buhar makinesi
Göğüs pompası
Erken mi geç mi bilmiyorum ama herşeyi Bi ay içinde almak imkansız gibi geldi nerdeyse imkan ve düşünce meselesi tabi başladım böyle böyle yavaştan 🥰