Ozelede gidiyorum buzamana kadar hic ilac vermedi gebelik gecmisimi bildikleri halde baya doktor degistirdim neyse en sonunda universte hastanesine hoca gitmeye basladim gecmisteki gebeliklerimden v.s kendi saglkk sorunundan dolayi birdizi tahlil ilac basladik obur dr sorumsuzlugunada epey soylendi