Gezegen_00 vlala benim. Doktorum biraz sessiz onun dışında bir problemimim yok ne sorsam söyler. Gece mesaj atsam hemen yanıtlar.
Sadece biraz hızlı ve yüksek sesle konusun isterdim 😅
Eşim kadını bıktırdı cinsiyet meselesinde üst üste sordu kadın gülüp geçti.
Aslında devletin doktorları öyle
Özelde öyle bir şey görürsen paranı veriyorsun sende tersle paranla rezil olma
Bende devlette bir doktorla tartıştım
Bana zorla folik asit verdi 8. Haftamda test hiç birşey yapmadı bana dedi bu cok ağır bi ilaç sen kullan yarısını
Ertesi hafta kullanmadığını öğrendi gelmiş bana laf sokuyo ben dedim araştırdım doktor hemşire vs görüştüm kullanama diyen var
Sen çok araştırma sen derinlere inme dedi bana
Ben dedim benim evladım nedemek araştırma tabikidr bakıcam kullanmak istemiyorum. Sen bilirsin herkes üstüne düşeni yapsın dedi bidaha ilaç yazdı dalga geçer gibi bend ekapıyı vurdum cıktım
Özel doktoruna söyledim peki dedi konuyu uzatmadı
Hala bile söylediğimde ilaç kullanma meselesşnd ehep en son çare olarak bana öneriyo sağolsun
Demem o ki devlet doktorları adamı kanser eder hamile hamile insanı strese sokuyolar…
Tabi karakter meselesi de oluyo
Aile hekimi Drumda suanki özel doktorumda müthişler
Sen en iyisini yapıyorsun ♥️görüşün ne olursa olsun sor sormaktan çekinme çocuk muyuz azarlıcaklar ters ters bakıcaklar paşa paşa söylicekler..