Gezegen_00 ben hiç devlete gitmedim ama özelde de durum benzer 100 lira verdiğim doktor 2 cümle etmedi, 200 lira verdiğim doktor alttan muayene için kabin daha kemerimi açmadan hemşiresini yollayıp acele etmemi söylemişti, 300 lira verdiğim ses kaydını açtırıyor her şeyi çok hızlı anlatıp yolluyor bir de 570 lira muayene fiyatı olan doktorla ikili diyaloga girebilmiştim sadece. Çok fazla hasta var ve onların hiç zamanı yok ne kadar pahalı olursa o kadar fazla kelime çıkıyor ağızlarından.