Bu yüzden 4 tane doktor değiştirdim ama maalesef 4.doktorumuz da aynı 😊 o kadar hızlı konuşuyor ki ne soracaksan sor çık git işim var dercesine. Ne soracağımı da unutuyorum, muayeneden çıkınca sinir küpü gibi oluyorum. Boyunu kilosunu falan sormasam söylemiyor, hocam suyu nasıl, plesenta da bi sıkıntı yok dimi bunlari ben soruyorum. Ve Özel hastaneye gidiyorum, 4 doktor da özel hastanede doktordu