Nilasyamom ya lütfen strese girmeyin, en kötüsü olduysa bile şuanda strese girmek ne işinize yarar. Ben moralim bozukken bile gülümsemeye çalışıyorum. Bebek üzülmesin diye. Siz ağlarsanız o asla hareket etmez. Şimdi en sevdiğiniz arkadaşınızı arayın biraz sohbet edin kafanızı dağıtın. Bebek odası dekorasyonu düşünün, isim listesi yapın. Kendinizi 5e kadar oyalayın. Sonrada ultrasonda bebeğinizi sapasağlam göreceksiniz hatta bizimle de ultrason resmini paylaşacaksınız söz mü 🌸