Covid + teşhisinin 6. Günündeyim Arkadaşlar, (28.hafta)bebeğim bugün çok aşağıda ve gece hiç hareket etmedi şimdi ise ve sürekli hareket ediyor , aşağıya doğru bir baskı uyguluyor hatta canımı acıtıyor, korkuyorum bir saattir sürüyor bu durum. Ne yapmam lazım yatıyorum düzelsin yukarı gelsin diye bekliyorum ama gelmiyor. Sanki çıkacak aşağıdan zorla 😧