Nilasyamom seni o kadar iyi anlıyorum ki benimde var 32 haftalık bi kaybım o yüzden bir tekmesi bir dönmesi bile yetiyor bana. Inan bende senin gibiyim hayatımın şu dönemi sadece o ve onun hareketleri. Ama doktorum sen stres yaparsan hissetmezsin diyor o yüzden rahat olmaya çalışıyorum ne kadar olunabilirse işte. Diyorum ya hafta da bir doktordayım kovacak beni sonunda 🤦♀️🤦♀️