Bibebisgordumsanki inşallah ben önceden adada olduğum için hastanede tek bir doktor vardı çokta iyiydi bilgiliydi hep aynı doktora gitmek iyi oluyordu randevu sıkıntısı olmuyordu ilçe hastanesi olduğu için doktor hastasını tanımış oluyordu burda randevu bulmakta çok zorlandım kontrol zamanım 3 hafta geçmiş olcak