Yslyurtumran sıkmayın canınızı ben de 22+2 yim 59 kiloyla başladım bugün tartıda 68 gördüm haftaya şeker yüklemesi yaptıracağım olmadı diyete başlayacağım çok erkenden aldım kilo ama napiyim iştahım çok açık biraz dikkat ediyorum biraz kaçıyor benim Sigara içen annelere bile stres yapıyorsanız iki üç tane içebilirsiniz diyolarmış e ben de yemeyince stres oluyorum 🥲