Yslyurtumran ben 16.haftama kadar hiç kilo almamıştım fakat sonrasında öyle bir almaya başladım ki ne yaptıysam önüne geçemedim. 22.haftamdan sonra beyaz ekmek, tatlı, hamur işi, makarna, pirinç pilavı falan asla yemedim. Bunu yapmaya başladığım ilk 1 ay da sadece 1 kilo aldım hatta 1 kilo verip, sadece o verdiğim 1 kiloyu aldım ama dikkat etmeye devam etmeme rağmen haftada 1 kilo almaya başladım. Şimdi yürüyüş falan yapıyorum, yememe dikkat ediyorum ama sanırım bünye meselesi aldık mı alıyoruz 🤦🏻♀️ 58 kilo ile gebe kaldım, 35+1 haftalığız 75 kiloyum şuan. Allah’tan dışarıdan bakıldığında kilomu hiç göstermiyorum, gören aa ne güzel hiç kilo almamışsın diyor, aldığımı duyunca da şaşırıyor. Vücudum olduğu gibi duruyor sadece kocaman bir karnım var, çok hafifte baldırlarım genişledi ama hiç belli olmuyor. Ben bile aynada bakınca şaşırıyorum bunca kiloyu nereye aldım diye 🤭 Hantallaşmadım hiç şükür ki hala işlerimi görüyorum hızlı hareket edebiliyorum yürüyüşler yapabiliyorum çok hareketli ve enerjigim belkide o yüzdendir 😋🤗