Yslyurtumran sizin korkunuz aldıgınız kiloyu verememk degil bebegin saglığından ötürü inşALLAH kazasız belasız saglıkla Dogar 🌸🙏🙏 bnmde 10+4 bn mide bulantısından asla yiyemıorm yemek aç kalmamak adına kendmi zorluyorum yiyebildiğim sadece tost ekmek alırsam kiloyu ondan alıcam tatlı çikolata şeker vs muz dahi yiyemiyorum tatlı seyler midemi alt üst edıyor bu sayede tatlıdan uzak durmuş oldum 59 la hamile kaldm suan 60 kiloyum
tabi kiloların örnek veriyorum 20 kilo aldınız aaaa hiç belli degil nereme aldım demenizin sebebi bebegin dısında 20 kilo almadınız sncta 3-4 kilo bebk karnınızda 2 kg onun eşi ee bize bebegin kesesindeki sıvı zaten 10 kg bebekten kaynaklanan ister istemez alınacak kilo diger 10 kıloda gıdadan alınan ve hamilelikten olusan ödem
zaten doğumdan hemen snra bebekten kaynaklı o 10 kilo gidior snra ödem inio 3-4 kilo geriye 5-6 kilo kalıo onuda zaten allahın izniyle verlir 💃🏻💃🏻💃🏻🤩🤩