962301 Royem49 üzülme canım, benim eşim de öyle geçtiğimiz ay olmayınce çok üzldüm bu istemiyorum diye tuturdu,sen kendini üzme stris yapma inşallah bebeiş olnuce oda sevinecek
Royem49 962301 sevineceğine zaten eminim aşkım inan benden bile fazla sevinir hemde ama korkuyor gaiba yeniden üzülmekten
EsrSvm Royem49 Stres yapma kuzum hiç Allah’ın izniyle o güzel haberi alınca bütün bu olumsuzluklar geride kalıcak ❤️
Royem49 Bfduam ben iyiye çok iyiym canım ama damarıma bastılar mı asla lafımı esirgemem beni çok iyi tanıyorlar onda bana birşey zaten demezler ama eşime sürekli akıl verip duruyorlar gibi daha yenisiniz önce bir ev alın ayaklarının üstünde durun ya tamam iyilğimiz için kendince söylüyor olabilirsin ama benim evime işime kocamla aramdaki mübnasebete çocuğuma felan karışmayın yani herkes bir değil Allah korusun bir sene sonra menepoza girmeyeceğini ne blim belki bekleyince daha sonra bebeğim olmayacak neyin garantisi var ki bu hayatta sen benim içimi bliyormusun içimdeki evlat isteğini özlemini bliyormusun neye göre yorum yapıyorsun bir kere söylese öğüt verdi der geçerim her gördüğünde aynı şeyi yapıyorsa kocamla her telefonda konuşmalarında aynı cümleleri sarf ediyorlarsa ben bunda bir değişik niyet ararım
fatmacos Ylnzkus12 takvimim uygulamasın da ki günleri değerlendirdik ama belli Bi gün değil 2 3 gün ara ile falan
962301 Royem49 olabilir canım senin üzülmeni istemiyordur o yüzden böyle yapiyordur,inşallah güzel haberler alirsiniz ve bunlari unutursunuz
Bfduam Royem49 iyi niyetle tavsiye olabilir de, sürekli yönetme, müdahale gibi haf, sınır tanımıyorlar bazıları. Bilirim bu durumu.
Ebru42 Royem49 senin çocuguna onlar mı bakacak sanki kim ne derse desin canın ne istiyorsa onu yap bana da çok dediler en az 2 sene çocuk yapma gez dolaş diye evlendikten 2 ay sonra hamile kaldım çokda iyi yaptım😂 ben gezeceğim yeri çocugum la da gezerim inşallah herkesin kendi hayatı kendi tercihi kim ne derse desin sen kendi hayatına bak eşinle iyi ol eşinle karar ver gerisi boş 😂
Ebru42 Bfduam evet bende hala anlamadım ama benim net şekilde 10 gün kanamam oldu o süre içerisinde nasıl oldu bilmiyorum ama çok şükür gayet saglıklı bir gebelik geçiriyorum inşallah isteyen herkes kolayca hamile kalır 🙏😊
Bfduam Ebru42 aynen ya, 10 günlük kanama süresince hamile kalmamışsındırda beraberlik olamadığından, hemen bittiği gibi kalmışsındır, mucize bebek:)
elisa123 Royem49 Olabilirde olmaya bilirde yumurtama zamanın blki kimyasal kanamandan hemen sonra olmussa gebe olabilirsin bazı kandınlar adet bitiminin 1 veya 2 gun sonrası yumurtama olanlar blki sizinde denk gelmiştir insAllah bebiştir 🥰