Bende 7 eylülde kimyasal gebelik yaşadım benim kanama ilk 4- 5 gün çok yogundu sonra 4- 5 gün azalarak tekrar gelmeye devam etti ben foligi bırakmamıştım içmeye devam ettim Bi daha adet falan olmadan hamile kalmışım hatta ultrasona göre son adet tarihimi 11 Eylül olarak belirledi doktor şimdi 29 haftalık olduk çok şükür 😂