Hayriyee67 Royem49 adetim düzenlidir benim kolay kolay şaşmaz belki kimyasaldan sonra 2-3 gün şaşar dedim pek umursamadım ama içimde nedense bir his vardı düzenli olduğum için ne zaman adet göreceğimi biliyorum. Tahmin ettiğim adetimden 3 gün geçti ama yine takmadım dediğim gibi belki ileri atmıştır dedim kendimi heveslendirmek istemedim bide yine test yaptığımda silik çıkarsa korkusu sardı beni 1 hafta bekliycem dedim yengem ısrarla 5 gün geçti test yap dedi 1 gün önce de çamaşır suyu kokusundan miğdem bulandı başım döndü normalde öyle bişey olmaz bende 5. Gün yengemin ısrarıyla sabah yaptım testi kaset testti idrarı damlatmamla çizgilerin belirmesi bir oldu 3 gün sonrada hastaneye gittim keseyi gördük ☺️🤲🏻
Hayriyee67 Royem49 aminnn inşaAllah canım Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın zor dönemler bunlar 🤲🏻
Royem49 Hayriyee67 tü tü maşallah şimdi benimde kaset testlerde silik çizgi çıktı bugün ama bende hssediyorum sanki birşeyler oldugunu maşallah şükürler olsun Rabbime inşallah vardır bir test yaptım inanmadım bozuktur felan diye ikincisini de yaptım az önce dayanamadım son bir tane daha yaptım hepsi de bir dakika içinde silik çizgi çıkardı ♥️🤲
Hayriyee67 Royem49 inşaAllah bi sıkıntı çıkmaz belki daha daha çok yenidir o yüzden silik çıkıyordur kan testi yaptır canım en net en kesini o güzel haberlerini almak isterim Allah’ın izniyle ☺️🤲🏻❤️
Hayriyee67 Royem49 dualarım seninle canım az çok anlayabiliyorum seni Allah’ın izniyle güzel haberlerle dönersin inşallah 🤲🏻🌸❤️
bigunanneolucak Bfduam kimyasalın kanamasının bittiği gündü ve ilişki yaşadığım gün beta değerin henüz 33 dü :) çok mucizevi bsey yaşamıştım:)
fatmacos Royem49 16 17 Aralık idrar testi pozitif çıktı 17 Aralık da kan değeri 31 Di 2 gün sonra 19 Aralık da tekrar test verdim değer 22 ye düştü doktor um kimyasal olduğunu söyledi ve 20 Aralık da kanama başladı 7 ocak ta tekrar kan verdim değerim 0.5 e düşmüş adetim in ertesi günü yin idrar testi yaptım 21 ocak da pozitif Di 22 sinde tekrar yaptım yine pozitif sağlık ocağına kan verdim değerim 1164 çıktı şuan 15+1 günlük hamileyim
Ylnzkus12 fatmacos kimyasal sonrası gördüğünüz ilk adetten sonraki günleri nasıl değerlendirdiniz her gün mü iki günde bir mi
bigunanneolucak Bfduam kimyasalın bittiği gün olmasa daspermler 3 gün yaşadığı için değerim sıfırlanır sıfırlanmaz yumurtlama olmuş muhtemelen. Hayatımızın şokuydu :) ama dış gebelik oldu 🥴
Bfduam bigunanneolucak dediğin gibi üç gün sonrası için bile olsa şok yani:) Akıntı olur mu yunurtlamanda hep, bende cok az oluyor, kasık ağrımdan anlıyorum o süreci.
bigunanneolucak Bfduam oluyor canım ama hep değil bende kasık batmasından anlıyorum :) sen napıyosun nasıl bi süreç izliyorsun, ben hayırlısıyla yarın klomene başlıcam:)
Bfduam bigunanneolucak ben prowomen gıda takviyesi alıyorum, soğan suyu gerisi Allah’ın takdiri artık:) Klomeni Dr verdi di mi? Kontrol altndaysan inş olur hayırlı haberlerini alırız:)
Bfduam Royem49 biraz banada gönder esinleneyim:) İçmek lazım da susamayınca zorlanıyorum. Ayrı boyutu, bunca suya rağmen koyuysa o miniğin işlerdir inş.:)