Royem49 Benim erken gebelik testinde silik çizgi çıkmıştı 4+5 te 1 Ocak’ta kanamam oldu acile gittim değerim 14 çıkmıştı ve az az karın ağrısıyla kanamam başlamıştı 2 gün sonra kadın Doğuma gittiğimde değerim 0,5 e kadar düşmüş doktorum kimyasal gebelik şuan bir hamilelik Yok dedi 3 Ocak’ta da kanamam durdu normal adetim gibi geçti ve hiç adet görmeden diğer ay hamile kaldım , şuan 13+5 teyiz şükürler olsun 🤲🏻